Müzigi Hisset Ruhunu Gizle...

Siteye giripte üye olmayanın ... :D
 
AnasayfaseseTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

aşk nedir ?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
dark_pRincess
WerderWerememli Olmaktan Gurur Duyuyorum... :)
avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 22/02/09 Mesaj Sayısı : 67 Nerden :

MesajKonu: aşk nedir ? Paz Şub. 22, 2009 6:35 am

aşk dengesizLik haLi..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
müge_
WerderWerememli Olmaktan Gurur Duyuyorum... :)
avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 12/02/09 Mesaj Sayısı : 168 Nerden :

MesajKonu: Geri: aşk nedir ? Paz Şub. 22, 2009 9:58 am

her şeyi yaşadığın sadece onun için var olduğun insana harika bi mutluluk veren ve başka bi boyuta taşıyan mükemmel bi duygu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
SsahraA
WerderWerememli Olmaktan Gurur Duyuyorum... :)
avatar


Yaş : 27 Kayıt tarihi : 11/02/09 Mesaj Sayısı : 14 Nerden :

MesajKonu: Geri: aşk nedir ? Paz Şub. 22, 2009 1:50 pm

geçici hafıza kaybı Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NovemberRain
WerderWerememli Olmaktan Gurur Duyuyorum... :)
avatar


Yaş : 27 Kayıt tarihi : 11/02/09 Mesaj Sayısı : 339 Nerden : Kaf Dağının Ardından

MesajKonu: Geri: aşk nedir ? Paz Şub. 22, 2009 3:55 pm

Bıdıklardan aşk tanımları

En büyüğü 10 yaşında olan bir grup akıllı bıdığa "Sence aşk nedir?" diye sormuşlar. Alınan cevaplar, internette hızla dolaşıyor. Cevaplara bakınca anlıyoruz ki, gerçekten çağ atlıyoruz. Çocukluğumuzda bize "Aşk nedir?" diye sorsalar ne cevap verirdik? Aramızdan cevap verebilen çıkar mıydı? Evet, belki kendi aramızda "Aşk bir sudur iç iç kudur" türünden bir tekerleme yuvarlayıp işin içinden çıkardık ama aşağıdaki türden yargılara ulaşacak verimiz olmadığı gibi, dile getirmeye de utanırdık galiba! Bu arada unutmadan cevapların yanındaki yorumlar da e-posta dünyayı dolaşırken, isimsiz kahramanlarca eklenmiş... İşte cevaplar:

- Aşk, sevgilimizle aramızda bi sürü kötü şey meydana gelmeden önce hissettiğimiz şeydir.



- Benim anneannem sırtından hasta olmuştu ve eğilemediği için ayak tırnaklarına oje süremiyordu, dedemin de parmakları hasta olmasına rağmen anneannemin ayak tırnaklarına hep oje sürüyordu. Bence aşk budur.
(Evet yaaa. evet yaaa)


- Sizin adınız size aşık olan birinin ağzından daha değişik çıkar, o size adınızı söylediği zaman "benim ne güzel adım var" diye düşünürsünüz...
(Hakikaten! Hiç böyle düşünmemiştim.)



- Aşk birlikte yemeğe gittiğimiz zaman sevgilimizin kendi kızarmış patateslerini bizim tabağımıza koyması ve bizim tabağımızdan hiçbir şey almamasıdır.
(İşte bu en güzeliydi)



- Aşk, biri sizi ne kadar kırmış olsa da sırf o üzülür diye ona kötü bişey söylememektir.
(Canımm yaa evet öööle, ama...)


- Aşk çok yorgun olduğumuzda bizi gülümseten bişeydir.
(Daha nasıl anlatılabilir ki?)


- Aşk, annemiz babamıza kahve yaptığı zaman ona götürüp vermeden önce kendisinin bir yudum içmesi ve tadının çok güzel olduğunu kontrol etmesidir.
(Bi de illa ki de paylaşmaktır)


- Aşk, sevgilimiz bişey söylüyorsa yılbaşı hediyelerini açmayı bile bırakıp onu dinlemektir.
(Şimdi ağlicam ama, bu da ikinci en güzel tarif)


- 'Senden nefret ediyorum' dediğimiz birine ilerde aşık oluruz.
(Hadiseyi çabuk kavramış :-))



- Aşk sarılmaktır... Aşk öpüşmektir... Aşk "hayır" demektir.
(Bu da çabuk çözmüş :-)))




- Aşk sevgilimizin her şeyini bildikten sonra bile onunla çok iyi arkadaş olabilmektir.
(Cidden ağlicam.)




- Aşk kocamız çok terliyken ve kötü kokuyorken bile ona "Sen Bruce Willis'ten daha yakışıklısın" demektir. (Kesinlikleeeeeee)


- Aşk, köpeğinizi bütün gün evde yalnız bıraksanız bile eve döndüğünüzde size koşup bütün suratınızı yalamasıdır.
(Yaa off hayır bu çok acımasızca ama :-)))


- Aşk, Sevgililer Günü kartlarının üzerinde yazan şeyleri sevgilimize soylemek ama başkalarına söylerken yakalanmamaktır.
(eheheheheh seni gidi seni)



- Birine aşıksanız, kirpikleriniz hareket ettikçe gözlerinizin içinden yıldızlar çıkar.
(Süper tespit)


- Eğer aşık değilseniz "seni seviyorum"demeyin, ama gerçekten aşıksanız hep "seni seviyorum"diyin, hem aşıksanız hem de "seni seviyorum" demiyorsanız çok ayıp.
(Anlayan anlamıştır bile... :-)))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.anatolianrock.com/profile.php?member=_Krizantema_
müge_
WerderWerememli Olmaktan Gurur Duyuyorum... :)
avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 12/02/09 Mesaj Sayısı : 168 Nerden :

MesajKonu: Geri: aşk nedir ? Paz Şub. 22, 2009 8:17 pm

bacak kadar çocukların verdiği cevaplara bak (: Very Happy içinde gerçktn çok ama çok hoş olanları var Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
p@r@m35!um
WerderWerememli Olmaktan Gurur Duyuyorum... :)
avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 11/02/09 Mesaj Sayısı : 263 Nerden :

MesajKonu: Geri: aşk nedir ? Paz Şub. 22, 2009 8:24 pm

müge_ demiş ki:
her şeyi yaşadığın sadece onun için var olduğun insana harika bi mutluluk veren ve başka bi boyuta taşıyan mükemmel bi duygu

aynen katılmaktayım Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.forumtutarock.yetkinforum.com
SnßhaR_
WerderWerememli Olmaktan Gurur Duyuyorum... :)
avatar


Yaş : Kayıt tarihi : 13/02/09 Mesaj Sayısı : 9 Nerden : cehennemin dibi x)

MesajKonu: Geri: aşk nedir ? Paz Mart 01, 2009 9:29 pm

aşk; şeytan çarpması gibi bişey. . .sadece ona itaat ediyorsun =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör

aşk nedir ?

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Müzigi Hisset Ruhunu Gizle... :: Forum oyunları... :: W.W. Çocuk Parkı :D -
Yetkinforum.com | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Haberleşme | Suistimalı göstermek | Kendi blogunuzu yaratın